2015年11月19日木曜日

巨匠に描いてもらった。くううう


巨匠ジェイソン・サイラーに描いて貰いました〜〜〜〜!!!!
死ぬ程嬉しいです。


最終日、ホテルの印刷ルームで偶然サイラーと一緒になった時に、
私を描こうと決めた瞬間のことを教えてくれました。
サイラーやグリゴー、ジョーの制作行程を見てるときの
私の喜び様が面白かったみたいで、
そのことを楽しそうに語ってくれて本当に嬉しかったです


が、その時、自分は連日ほぼ徹夜で、
ひどい顔で、たぶん目クソくらいは付いてんじゃないか、
とか、口臭いかな、とか。
そんな状態だったので喜びや感謝を充分に伝えられたかどうか…


ありがとうジェイソン。これめっちゃ私です。
姿勢も、シェイプも、私の感情も全部出てます。
この作品めっちゃ好き。



Jason Seiler drew a caricature of me!! AMAZING.

On the final day, at the printer place, 
he told me about the moment he decided to draw me. 
I was soooo happy to know how he perceived my personality.

But at the moment 
I knew I look absolutely horrible staying up all night, 
possibly some eye boogers and I felt so dirty and stinky. 
On top of that time was running out. 
I couldn't show him my gratitude enough.

Thank you very much Jason. 
This is so me. 
My posture and shapes and feeling, 
it's all there. I love this work so much.

↑自慢。笑

0 件のコメント: